Alle producten gratis verzonden
Alle producten gratis verzonden

Mijn mandje

Close Icon

image
Delete Icon
SKU :
None

In reservatie


Door uw aankopen te valideren, zal het bedrag van uw bestelling gedebiteerd worden


Totaal (incl. BTW)

Plaats bestelling Verder winkelen

FAQ


Een bestelling plaatsen

Voor al uw vragen betreffende uw vroegere bestellingen, raden wij u aan ons te contacteren via het contactformulier.

    1. Zoek en kies het product dat Casanoov aanbiedt via de productcategorieën of direct via de zoekbalk. U zult dus zijn productblad tegenkomen: 
    2. Voeg het item (s) van uw keuze toe door op "Toevoegen aan winkelwagen" te klikken.
    3. Uw winkelwagen verschijnt aan de rechterkant, u kunt nu bestellen (of verder winkelen als u geïnteresseerd bent in andere producten).
    4. Het plaatsen van een bestelling vereist het aanmaken van een gebruikersaccount (raadpleeg indien nodig de vraag "Hoe mijn account aanmaken") en dit zodat we het afleveradres, de facturering en nuttige contactgegevens kunnen kennen. Zodat de bezorger kan plannen en zorgen voor levering in goede omstandigheden *
    5. Het enige wat je hoeft te doen is ons vertellen welke betaalmethode je het liefst gebruikt om de bestelling te registreren en wij kunnen de rest voor je regelen!
    6. U ontvangt een automatische e-mail ter bevestiging van de registratie van uw bestelling. We gaan dan verder met de voorbereiding en verzending van de bestelling in de volgende dagen. 
    7. U kunt de voortgang van uw bestelling volgen in uw klantengedeelte, sectie "Mijn bestellingen".
    8. Eenmaal doorgestuurd naar het gedeelte "Mijn bestellingen", klikt u op "Details bekijken" van de bestelling in kwestie: 
    9. U kunt eindelijk toegang krijgen tot het volgen van uw bestelling door op "Volg het pakket" te klikken: 

    Let op: het kan zijn dat een probleem met uw betaalmiddel het niet mogelijk maakt uw bestelling te valideren. We raden u aan om de informatie in de FAQ-sectie "Betaling> Betaling niet gevalideerd" te lezen om de redenen voor dit probleem te begrijpen. In dat geval ontvangt u een e-mail waarin u wordt geïnformeerd over de weigering om uw bestelling te betalen.

    Al onze producten hebben een commerciële garantie van 2 jaar. 

    Om ervoor te zorgen dat uw producten zich zo goed mogelijk kunnen aanpassen aan de ruimte die voorzien is voor hun installatie, hebben al onze draaipoorten, poorten en hekken het voordeel dat ze over hun breedte kunnen worden gesneden.
    Deze maatwerk-snede is echter niet beschikbaar op de hoogte.
    Dit komt vooral door de profilering van de verticale stijlen, die niet kunnen worden gesneden, anders kan de structurele integriteit van het product worden aangetast.

    Informatie over de doorsnijden van onze producten is beschikbaar en zichtbaar op hun respectievelijke productfiche.

    1. Zoek hiervoor het model dat u wilt, u vindt het bijbehorende productblad.
    2. Klik vervolgens op het tabblad "Technische tekening":
    3. Als het product kan worden gesneden, wordt op de technische tekening van het product een acroniem voor een molen vermeld.

    Om het formaat van uw product aan te passen, hoeft u alleen maar een snede te maken in de messen en horizontale staanders met behulp van geschikt materiaal (slijper met speciale aluminium schijf, mesbescherming, enz.).
    Hieronder kunt u een bericht downloaden met betrekking tot het snijden van een product 


    Het is belangrijk op te merken dat de personalisatie van uw product onder uw eigen verantwoordelijkheid valt.

    De verandering van de openingsrichting van onze producten is om veiligheidsredenen geconditioneerd.
    Hier zijn echter de openingsmogelijkheden die voor u beschikbaar zijn voor elk type product:

    U vindt de openingsrichting van elk van onze poorten en poorten rechtstreeks op het productblad.

    De openingsrichting van het product en andere elementen die specifiek zijn voor het product in kwestie zijn daar aangegeven.

    1. Om dit te doen, zoekt u het model dat u wilt, u vindt dan het productblad:
    2. Klik vervolgens op het tabblad "Technische tekening":

    Op onze online verkoopsite bieden wij twee soorten motorisering aan: voor schuifpoort en voor draaipoort.

    ● Twee modellen voor motorisering van schuifhekken:

    1. RANGER C300-motor

    Maximaal poortgewicht: 300 KG
    Stroom: 230 V
    Meegeleverde accessoires: 
    - 2 afstandsbedieningen met 4 knoppen
    - Nylon rek (4m - 12 stuks van 33cm)
     

    1. TANKER C600-motor

    Maximaal poortgewicht: 600 KG
    Stroom: 230V
    Meegeleverde accessoires: 
    - 2 afstandsbedieningen met 4 knoppen
    - Nylon rek (4m - 12 stuks van 33cm)
    - Set van 2 fotocellen PHOTOCELL
    - 1 FLASH-signaallamp
     

    ● Drie motormodellen voor draaipoort:

    1. RANGER B150-motor

    Maximaal gewicht per vleugel: 150 KG
    Maximale lengte per vleugel: 2 meter
    Stroom: 24 V
    Meegeleverde accessoires: 
    - 2 afstandsbedieningen met 4 knoppen
     

    1. TANKER B250-motor

    Maximaal gewicht per vleugel: 300 kg
    Maximale lengte per vleugel: 2,5 meter
    Voeding: 24 V
    Meegeleverde accessoires: 
    - 2 afstandsbedieningen met 4 knoppen
    - Set van 2 fotocellen PHOTOCELL
    - 1 FLASH-signaallamp
     

    1. TANKER B350-motor

    Maximaal gewicht per vleugel: 350 KG
    Maximale lengte per vleugel: 3 meter
    Voeding: 24 V
    Meegeleverde accessoires: 
    - 2 afstandsbedieningen met 4 knoppen
    - Set van 2 fotocellen PHOTOCELL
    - 1 FLASH-signaallamp
     

    U vindt al deze informatie in elk van de productfiches met technische kenmerken, beschrijving of in hun respectievelijke montage-instructies.

    1. U moet eerst verbinding maken met uw account rechtsboven op de startpagina: 
    2. Log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord.
    3. U komt op deze pagina terecht, klik op het tabblad "Mijn persoonlijke gegevens":
    4. Eenmaal in het gedeelte "Mijn persoonlijke gegevens" kunt u alle opgegeven velden wijzigen

    Wilt u wijzigingen aanbrengen die op deze manier niet beschikbaar zijn? 

    Op het antwoord hieronder " Heeft u het antwoord op uw vraag gevonden ", antwoord nee. Via een contactformulier kunt u ons vragen om aanpassingen die specifiek zijn voor uw behoeften. 

    Momenteel leveren we aan tien verschillende landen verspreid over Europa: Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië, België, Nederland, Polen.
    Voor de eilanden: 
    Helaas leveren wij nog niet op de eilanden. We werken eraan om deze situatie snel te verbeteren en zullen u op de hoogte houden zodra Casanoov de mogelijkheid heeft om deze gebieden op te leveren.
    Voor meer informatie nodigen we u uit om u door te verwijzen naar onze T & C's .

    Weten : 

    Het is belangrijk om uw account aan te maken in het land waarnaar u wilt worden afgeleverd. 
    Als u bijvoorbeeld in Frankrijk woont en in Frankrijk wilt worden afgeleverd, is het essentieel om een ​​account aan te maken op de site casanoov.fr. 
    Anders is levering naar Frankrijk niet mogelijk / Anders kunt u het niet in dit land laten bezorgen.

    Voor bestellingen waarbij alle producten worden geadverteerd als "Op voorraad", doen we ons best om uw bestelling in minder dan 24 uur voor te bereiden.

    Levertijden worden u op elk van onze productfiches meegedeeld.

    1. Om dit te doen, zoekt u het gewenste model, u vindt dan het productblad:
    2. De levertijd wordt direct op het productblad vermeld, naast de knop Toevoegen aan winkelwagentje

    Voor bestellingen met producten "onder voorbehoud", vindt voorbereiding en levering plaats op het moment van effectieve terugkeer naar voorraad. 

    Wij bieden u bij bewustzijn een langere levertijd zodat u uw gehele bestelling gegroepeerd kunt ontvangen.

    U wordt geadviseerd om twee verschillende bestellingen te plaatsen als u de producten sneller op voorraad wilt hebben en een tweede bestelling te plaatsen bij de producten waarvoor wij op voorraad wachten.
    Onze bezorgkosten zijn gratis, dus dit heeft geen invloed op uw uiteindelijke kosten.

    In alle gevallen wordt de stroom van uw bestellingen pas gedaan wanneer uw bestelling is voorbereid en verzonden, en niet eerder!

    • Het factuuradres vormt de identiteit en contactgegevens van de besteller
    • Het afleveradres vormt de identiteit en contactgegevens van de persoon die de bestelling wil ontvangen.

    Het afleveradres kan dus afwijken van het factuuradres. 
    Indien u immers op een ander adres dan het factuuradres (werkplek, pakketaflevering, tweede woning, enz.) Wenst te worden afgeleverd, heeft u de keuze om een ​​ander afleveradres aan te bieden.

    ● De informatie die voor levering wordt gevraagd, zal de ontvangst van uw bestelling vergemakkelijken.
    Bruikbaarheid van de te verstrekken informatie: 
    - Volledig adres
    - Naam en voornaam
    - Mobiel telefoonnummer (alleen voor het afleveradres om u op de hoogte te houden van de voortgang van uw levering, communicatie met de bezorger, enz.)

    ● Met de informatie die voor facturering wordt gevraagd, kunt u een factuur aanpassen aan uw behoeften. 
    Bruikbaarheid van de te verstrekken informatie: 
    - Volledig adres
    - Naam en voornaam

    U heeft de mogelijkheid om indien nodig meerdere factuur- en afleveradressen aan te maken.

    Verbindingsproblemen kunnen te wijten zijn aan verschillende factoren:

    ● Fout inlogsite: 

    Mogelijk probeert u in te loggen op de verkeerde Casanoov-site. 

    Als je bijvoorbeeld een account hebt aangemaakt op casanoov.fr, kun je alleen verbinding maken met casanoov.fr.

    Het is daarom voor u onmogelijk om een ​​bestelling te plaatsen op onze andere sites: casanoov.de / casanoov.es / etc ... 
    Zorg er dus voor dat u verbinding maakt met de juiste Casanoov-site waarop u zich eerder heeft geregistreerd.

    Let op: het is belangrijk om je account aan te maken in het land waarnaar je wilt worden afgeleverd. 
    Als u bijvoorbeeld in Frankrijk woont en naar Frankrijk wilt worden afgeleverd, is het belangrijk om een ​​account aan te maken op de site casanoov.fr. Anders kunt u het niet in dit land laten bezorgen.

    ● Wachtwoordfout: 

    Misschien lukt het niet om in te loggen vanwege een fout in het wachtwoord.

    In dat geval, als u uw wachtwoord niet meer weet of als u het bent kwijtgeraakt, nodigen we u uit om naar de sectie "Ik heb informatie nodig over de werking van mijn account" te gaan waar u de procedure vindt om uw wachtwoord te wijzigen.

    Casanoov zet zich persoonlijk in om al uw persoonlijke gegevens te beschermen. Deze worden alleen gebruikt om uw producten veilig bij u af te leveren.
    In overeenstemming met de gegevensbeschermingswet van 6 januari 1978, hebt u te allen tijde het recht op toegang tot, rectificatie van of verzet tegen uw gegevens.
    Deze actie kan worden uitgevoerd:
    ● Ofwel rechtstreeks op de website in het gebied "Mijn account" en vervolgens in "Mijn persoonlijke gegevens"
    ● Ofwel door te schrijven naar onze Klantenservice, zullen we dan doen wat nodig is op basis van uw verzoeken

    Al onze producten worden als bouwpakket geleverd en door u zelf te monteren.
    We hebben onze producten zo ontworpen en bedacht dat ze gemakkelijk te monteren zijn en dat uw klantervaring aangenaam is.
    We hebben u duidelijke montage-instructies gegeven die u kunt downloaden.
    Alle accessoires die nodig zijn voor de installatie van uw portaal worden aan u verstrekt en alles wat in onze portalen is opgenomen, wordt gespecificeerd in de technische kenmerken van het product en in de beschrijving.

    U vindt al deze informatie op elk van onze productfiches via deze verschillende tabbladen:

    1. In het tabblad "Technische kenmerken"
    2. In het tabblad "Technische tekening"
    3. In het tabblad "Montage-instructies"

    Mocht u bij ontvangst en montage van uw producten nog vragen hebben over de montage, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het Casanoov contactformulier.

    Momenteel bieden we onze producten alleen met bezorgservice aan.
     
    Wij hebben momenteel geen montageoplossing voor u.

    Onze poorten zijn echter eenvoudig te monteren en vrij snel te plaatsen.

    Om u te helpen bij het assembleren van onze producten, vindt u hier de informatie die voor u beschikbaar is op elk van onze productbladen:

    Goed om te weten : 
    Onze klanten benaderen soms vakmensen of aannemers die gespecialiseerd zijn in de montage en installatie van producten die vergelijkbaar zijn met de onze. 
    Het is voor u dus mogelijk om na te gaan of vakmensen u in uw regio kunnen begeleiden bij de realisatie en de afronding van uw project.

    U vindt al deze informatie op elk van onze productfiches via deze verschillende tabbladen:

    1. Op het tabblad "Technische kenmerken":
    2. Op het tabblad "Technische tekening": 
    3. Op het tabblad "Montage-instructies":


    Onze producten worden uitsluitend via internet verkocht. 
    We hebben helaas geen showroom waar u de visuele weergave van onze producten kunt bekijken, noch een winkel om ter plaatse te kopen.

    We doen er alles aan om alle technische informatie op onze site te zetten die u nodig heeft om uw keuze te maken, hetzij in de FAQ of op onze productfiches.
    Als u bijvoorbeeld aanvullende informatie nodig heeft over:

    • Een product, raadpleeg het tabblad "Ik heb informatie over een product nodig". 
    • Levering, zie "Ik heb leveringsinformatie nodig"
    • Betaling, raadpleeg het tabblad "Ik heb betalingsinformatie nodig"

    Om u een idee te geven van de uiteindelijke weergave en de kwaliteit van onze producten in een reële situatie, bieden wij onze klanten hun realisatie aan. Deze realisaties kunt u desgewenst rechtstreeks op onze website raadplegen.

    1. Om dit te doen, zoekt u het gewenste model, u vindt dan het productblad:
    2. Klik vervolgens op het tabblad "Foto's van klanten" 
    3. U komt dan alle foto's tegen die door onze klanten zijn gepubliceerd en die ons hun faciliteiten tonen.

    Wilt u meer informatie over Casanoov?
    We nodigen u uit om kennis te nemen van de informatie op de volgende links: 
    Juridische mededelingen
    Onze verplichtingen
    Wie zijn wij

     

    Wilt u telefonisch contact met ons opnemen?

    Wij hebben er bewust voor gekozen om u geen betaald telefoonnummer aan te bieden waarop u niet per se alle antwoorden op uw vragen zou hebben.

    We streven ernaar om:

     

    Wil je weten of er Casanoov-winkels zijn?

    Onze producten worden uitsluitend via internet verkocht. 
    We hebben helaas geen showroom waar u de visuele weergave van onze producten kunt bekijken, noch een winkel om ter plaatse te kopen.

    We doen er alles aan om alle technische informatie op onze site te zetten die u nodig heeft om uw keuze te maken, hetzij in de FAQ of op onze productfiches.
    Als u bijvoorbeeld aanvullende informatie nodig heeft over:

    Om u een idee te geven van de uiteindelijke weergave en de kwaliteit van onze producten in een reële situatie, bieden wij onze klanten hun realisatie aan. Deze realisaties kunt u desgewenst rechtstreeks op onze website raadplegen.

    1. Om dit te doen, zoekt u het gewenste model, u vindt dan het productblad:
    2. Klik vervolgens op het tabblad "Foto's van klanten" 
    3. U komt dan alle foto's tegen die door onze klanten zijn gepubliceerd en die ons hun faciliteiten tonen.
    4. Een product, raadpleeg het tabblad "Ik heb informatie over een product nodig". 
    5. Levering, zie "Ik heb leveringsinformatie nodig"
    6. Betaling, raadpleeg het tabblad "Ik heb betalingsinformatie nodig"
    7. Om alle informatie die u nodig heeft online te zetten (instructies en duidelijke exploded view, technische kenmerken, afmetingen, etc.) 
    8. Om binnen 24 werkuren te reageren op al uw schriftelijke verzoeken: schriftelijke antwoorden zijn meestal gedocumenteerd en nauwkeuriger dan een telefooncentrale 
    9. Om onze klanten terug te bellen als dit beter aansluit op hun behoeften. Stuur ons hiervoor een verzoek via het formulier door op onderstaande vraag nee te antwoorden: " Heeft u het antwoord op uw vraag gevonden "

    Wij hebben er bewust voor gekozen om u geen betaald telefoonnummer aan te bieden waarop u niet per se alle antwoorden op uw vragen zou hebben.

    We streven ernaar om:

    1. Om alle informatie die u nodig heeft online te zetten (instructies en duidelijke exploded view, technische kenmerken, afmetingen, etc.) 
    2. Om binnen 24 werkuren te reageren op al uw schriftelijke verzoeken: schriftelijke antwoorden zijn meestal gedocumenteerd en nauwkeuriger dan een telefooncentrale 
    3. Om onze klanten terug te bellen als dit beter aansluit op hun behoeften. Stuur ons hiervoor een verzoek via het formulier door op onderstaande vraag nee te antwoorden: " Heeft u het antwoord op uw vraag gevonden "

    U kunt uw account aanmaken door rechtsboven op het pictogram van een personage te klikken.

    U komt dan op een login- en / of registratiepagina terecht, u hoeft alleen maar op "Registratie" te klikken.

    Nu hoef je alleen nog maar het formulier voor het aanmaken van een account in te vullen met je persoonlijke gegevens (beleefdheid, achternaam en voornaam) en je e-mailadres. Kies vervolgens uw vertrouwelijke wachtwoord.
    Het enige dat u hoeft te doen, is uw account valideren door op 'Ik maak mijn account' te klikken

    1. U moet eerst de inlogpagina openen die zich bovenaan de pagina bevindt met het karakterpictogram 
    2. U komt op de volgende pagina, klik op "Wachtwoord vergeten":
    3. Voer dan gewoon uw e-mailadres in, er wordt kort daarna een e-mail naar u gestuurd zodat u uw wachtwoord kunt wijzigen (de e-mail kan in SPAM terechtkomen, controleer uw SPAM-map)
    4. U kunt nu inloggen op uw account met uw nieuwe inloggegevens

    Een niet leverbaar product kan dus niet besteld worden.
    Als een niet-beschikbaar product uw aandacht trekt, kunt u worden gewaarschuwd als het in de toekomst weer op voorraad is, hier is de procedure om dit te bereiken:

    1. Om dit te doen, zoekt u het gewenste model, u vindt dan het productblad:
    2. Klik vervolgens op de knop "Waarschuw mij" rechtsonder in de productfiche:
    3. U wordt doorgestuurd naar een inlogpagina:

    Om de waarschuwing te bevestigen, moet je verbonden zijn met je Casanoov-account: 
    ● Als je al een account hebt: voer je e-mailadres en je wachtwoord in dat gebruikt is voor je Casanoov-account en klik op "Ik maak verbinding"

    ● Als je nieuw bent bij Casanoov: klik op "Registreren" en maak je Casanoov-account aan.

    1. Eenmaal verbonden of geregistreerd, wordt deze pagina geopend, die het aanmaken van uw melding voor het product dat u interesseert bevestigt:

    U hoeft alleen maar te wachten, wij zorgen voor de rest en laten het u weten zodra het weer op voorraad is!
    Let op: In het geval dat het product niet opnieuw te koop wordt aangeboden, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen zodra wij hiervan op de hoogte zijn.

    Al onze producten worden op industriële schaal vervaardigd en worden als KIT aan u geleverd om zelf te monteren en te installeren. 
    Als gevolg hiervan biedt Casanoov momenteel geen maatwerkproducten in de meest strikte zin van het woord.

    Onze producten zijn echter zo ontworpen dat ze allemaal aan uw specifieke behoeften voldoen.

    Om ervoor te zorgen dat uw producten zich zo goed mogelijk kunnen aanpassen aan de ruimte waarin ze worden geplaatst, hebben al onze poorten, poorten en hekken het voordeel dat ze alleen in de breedte kunnen worden gesneden.

    Deze maatwerk-snede is echter niet beschikbaar op de hoogte.
    Dit komt vooral door de profilering van de verticale stijlen, die niet kunnen worden gesneden, anders kan de structurele integriteit van het product worden aangetast.
    De hoogtes die Casanoov momenteel aanbiedt zijn: 140cm, 160cm en 180cm.


    Om het formaat van uw product aan te passen, hoeft u alleen maar een snede te maken in de messen en horizontale staanders met behulp van geschikt materiaal (slijper met speciale aluminium schijf, mesbescherming, enz.).

    Momenteel biedt Casanoov alleen antracietgrijs (RAL 7016) aan. De geschuurde, matwitte kleur komt zeer binnenkort op sommige van onze modellen.

    In de toekomst zal Casanoov u verschillende kleuren aanbieden.

    Meer specifiek is het voor ons op dit moment niet mogelijk om u een bepaalde kleur aan te bieden. 

    Alleen de producten en kleuren die op de site worden gepresenteerd, zijn toegankelijk voor aankoop.

    U kunt de exacte afmetingen van elk van onze producten rechtstreeks op het productblad vinden.

    1. Om dit te doen, zoekt u het model dat u wilt, u vindt dan het productblad:
    2. Klik vervolgens op het tabblad "Technische tekening":
    3. De exacte afmetingen van het product en andere elementen die specifiek zijn voor het product in kwestie, worden daar aangegeven.
    4. U kunt ook klikken op "Technische kenmerken"
    5. U vindt op de eerste plaats de exacte afmetingen van het betreffende product:

    Casanoov maakt er een erezaak van om enkel producten die in voorraad zijn te koop aan te bieden, met betaling bij verzending.
    Dankzij het systeem van voorrangsreservering kunt u de producten waarin u geïnteresseerd bent bij de eerstvolgende aankomst reserveren. U hebt in alle transparantie de geschatte levertijden voor deze producten. Door uw voorbestelling te betalen, zorgt u ervoor dat de voorraad van uw producten bij de volgende aankomst wordt geblokkeerd.
    Concreet hoeft u alleen maar de producten te selecteren waarin u geïnteresseerd bent en ze aan uw mandje toe te voegen.
    Vooraf bestellen was nog nooit zo eenvoudig met Casanoov.

    Meer informatie in onze Algemene voorwaarden> Te reserveren producten

    1. Om te reserveren bij Casanoov, zoekt u eerst naar het model dat u wilt, u vindt dan het productblad:
    2. Klik vervolgens op de knop "Pre-order" die beschikbaar en zichtbaar is op elk van onze productfiches: 
    3. U wordt doorgestuurd naar een inlogpagina:
    4. Om uw reserveringsverzoek te bevestigen, moet u zijn aangemeld bij uw Casanoov-account:
    • Als je al een account hebt: voer je e-mailadres en je wachtwoord in dat is gebruikt voor je Casanoov-account en klik op "Ik maak verbinding"
    • Als je nieuw bent bij Casanoov: klik op "Registreren" en maak je Casanoov-account aan.
    1. Zodra u aangesloten of geregistreerd bent, rondt u uw voorbestelling af en zorgt u ervoor dat u voorrang krijgt op de volgende aankomsten.
    2. U ontvangt automatisch een e-mail ter bevestiging van uw reservering. U hoeft alleen maar te wachten op de retour in voorraad en de aankomst van uw product bij u thuis! (We sturen u e-mails om u dit te laten weten!)

    U kunt het gewicht van elk van onze producten en in het bijzonder elk van de pakketten die overeenkomen met uw product, rechtstreeks op het productblad vinden.

    1. Zoek hiervoor het model dat u wilt, u vindt het bijbehorende productblad.
    2. Klik vervolgens op het tabblad "Technische tekening".
    3. Het gewicht en andere elementen die specifiek zijn voor het product in kwestie, worden daar aangegeven.
    4. U kunt ook klikken op "Technische kenmerken"
    5. Onderaan de sectie vindt u het exacte gewicht van elk van de verpakkingen waaruit het product bestaat

    PayPal gebruiken is gratis.
    Het enige dat u hoeft te doen, is een PayPal-account aanmaken of een bestaand account gebruiken. 
    U wordt vervolgens doorgestuurd naar een dialoogvenster dat wordt beheerd door Paypal om uw betaling af te ronden. 

    Zodra uw betaling is uitgevoerd, ontvangt u per e-mail een ontvangstbewijs om deze transactie op te volgen.

    Met Paypal hoeft u uw bankgegevens niet door te geven bij het betalen van uw bestelling op onze site: uw financiële gegevens worden niet meegedeeld aan de verkoper.

    Paypal versleutelt en beveiligt uw gegevens en treedt op als tussenpersoon om uw transacties op een volledig veilige manier uit te voeren.

    Paypal biedt, naar eigen goeddunken, een betalingssysteem aan in 4 termijnen. We raden u aan om contact op te nemen met Paypal om te bepalen of u in aanmerking komt voor deze optie.

    U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier, rubriek "Vraag over een product". We zullen ons best doen om u alle hulp te bieden die u nodig heeft en uw vragen over onze artikelen te beantwoorden.

    Op elk van onze producten wordt zeer snel een vraag- en antwoordsysteem opgezet, zodat uw vragen ook de Casanoov-gemeenschap kunnen helpen bij hun keuze!

    Casanoov bedenkt en creëert zijn producten met als enig doel om aan uw behoeften te voldoen.

    1. Binnenkort beschikbaar  :

    Deze status op onze producten betekent dat hun terugkeer naar de voorraad wordt bepaald door een geschatte datum. Deze informatie is zichtbaar op onze productfiches onder de korte omschrijving.

    In dat geval kunt u de functie “Waarschuw mij” gebruiken om op de hoogte te worden gebracht van het terugsturen in voorraad als het product u interesseert. Om dit proces te volgen, nodigen we u uit om onze FAQ te raadplegen in de sectie "Melding, hoe te doen?"

    1. Slachtoffer van zijn eigen succes :

    In alle gevallen zijn dit producten waarvan de voorraad is uitgeput, artikelen die niet op voorraad zijn, worden dan aangekondigd als "Niet beschikbaar".

    1. Dit product wordt vernieuwd, maar is niet meer op voorraad en we hebben nog geen retour in voorraad datum om aan je aan te geven.

    Net als in het vorige geval met betrekking tot items die binnenkort beschikbaar zijn, kunt u een waarschuwing maken die u op de hoogte stelt van de nieuwe beschikbaarheid.

    1. Het is soms waarschijnlijk dat bepaalde producten niet meer voldoen aan de verwachtingen van de Casanoov-gemeenschap.

    In deze gevallen kunnen we de productie van bepaalde artikelen stopzetten om nieuwe assortimenten aan te bieden die beter aan uw verwachtingen voldoen.

    U kunt altijd contact met ons opnemen om erachter te komen of dit product ooit vernieuwd gaat worden en als dit niet gepland is kunnen wij u diverse alternatieven op gelijkaardige producten aanbieden.

    Wij weten dat de producten op het punt staan in onze magazijnen te arriveren, maar wij geven er de voorkeur aan u voor deze toestand te waarschuwen.
    Wij raden u met name aan uw producten met voorrang te beveiligen, naar de informatie van uw betalingsmethode te gaan en een bestelling te plaatsen zoals gewoonlijk. De betaling zal dan onmiddellijk gebeuren en uw reservering zal de komende voorraad definitief blokkeren. U bent er zeker van uw product te krijgen
    Meer informatie in onze AV > Reserveerbare producten

    Als internetkopers (ja, wij kopen ook op internet!) hebben wij gemerkt dat bestellingen te vaak rechtstreeks worden afgeschreven.

    We weten niet echt de status van de bestelling, maar we weten dat we al betaald hebben.

    Bij Casanoov willen we met deze gewoonte breken en leggen we de betaling pas vast als de bestelling is voorbereid en klaar is om te worden verzonden (behalve voor reserveringen en prioritaire pre-orders). De debitering gebeurt onmiddellijk, zie AV).

    Concreet betekent dit dat u het trackingnummer van uw pakje ontvangt (het befaamde tracking systeem) op hetzelfde moment dat het bedrag van uw bestelling van uw bankrekening wordt afgeschreven! Eenvoudig, duidelijk en ongewoon logisch!

    In het geval van reserveringen / pre-orders, wordt het volgen van pakketten gedaan op het moment van verzending van de bestelling (u wordt per e-mail op de hoogte gebracht van de verzending, met het volgnummer dat overeenkomt met uw bestelling).

    Een beetje met dezelfde opmerking als bij de betaling met de verzending, wil Casanoov diensten voorstellen die geruststellend zijn.

    Bij Casanoov begrijpen we dat we soms liever "op zicht" betalen. Deze betalingsmogelijkheid is verre van gedemocratiseerd, maar we vinden dat het zinvol is en vooral het voordeel heeft dat het garanties biedt voor het goede verloop van een bestelling!

    Concreet is de betaling bij de receptie een optie (betaling) die ervoor zorgt dat u alleen betaalt vanaf de ontvangst van de pakketten waaruit uw bestelling is samengesteld. De betaling zal daarom worden gedaan na ontvangst van uw eerste pakket dat is aangekondigd als geaccepteerd met onze Carrier partner.

    Meer informatie in onze Algemene Voorwaarden > Betalingsopties

    Momenteel wordt deze mogelijkheid geïmplementeerd bij Casanoov. Deze oplossing wordt u direct bij het afronden van uw bestelling aangeboden als betaalmethode naar keuze.

    Meer informatie in onze Algemene Voorwaarden> Betaalmethoden

    Casanoov heeft zich omringd met erkende partners in de wereld van betaalmethoden. 
    Deze verschillende betaalmethoden zijn natuurlijk allemaal veilig.

    Hierdoor kunnen wij u een breed scala aan betaalmethoden aanbieden!

    Betaalmethoden per land


    Frankrijk :

    Aankoop mogelijk op casanoov.fr met de volgende middelen: CB, Visa, Mastercard, Paypal

    Belgie : 

    Aankoop mogelijk op casanoov.be  met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact

    Duitsland  : 

    Aankoop mogelijk op casanoov.de  met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Giropay

    Spanje : 

    Aankoop mogelijk op casanoov.es  met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort

    Italië : 

    Aankoop mogelijk op casanoov.it  met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal

    Holland  : 

    Aankoop mogelijk op casanoov.nl  met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL

    Polen : 

    Aankoop mogelijk op casanoov.pl  met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, P24

     

    U vindt ze allemaal op het moment van betaling en kunt degene kiezen die het beste bij u past!


    Meer informatie in onze Algemene Voorwaarden> Betaalmiddelen.

Levering

Voor al uw zorgen betreffende de levering van een geplaatste bestelling, raden wij u aan contact met ons op te nemen via het contactformulier.

    Het leveringssysteem wordt beheerd door onze partnerdrager. Het is gebaseerd op een afsprakenschema waarvoor u de beslissingsbevoegdheid heeft.

    Hierdoor kunt u uw levering inplannen op basis van uw beschikbaarheid.

    Hoe werkt het? Het is heel eenvoudig:

    • Wij communiceren de voortgang van uw order tracking in uw Casanoov-account, sectie "Mijn orders".
    • Onze partner stuurt u een sms naar het door u opgegeven mobiele telefoonnummer.
    • Dit bericht biedt u data voor een leveringsschema
    • Voor elk pakket waaruit uw bestelling bestaat, wordt een programmeerdatum gevraagd (u kunt deze dan op dezelfde datum programmeren om de ontvangst van uw bestelling te vereenvoudigen).

    Voor bestellingen waarbij alle producten als "op voorraad" worden aangekondigd, streven wij ernaar uw bestelling in minder dan 24 uur voor te bereiden.

    De levertijden worden u per product op de website van Casanoov meegedeeld. Zij overschrijden in deze gevallen de 5 werkdagen niet.

    Voor bestellingen met "gereserveerde" producten wordt bij de voorbereiding en levering uitgegaan van de langste levertijd, zodat u uw hele bestelling als groep kunt ontvangen.

    Het is raadzaam om twee verschillende bestellingen te doen als u de producten die op voorraad zijn sneller wilt ontvangen en een tweede bestelling te doen met de producten die wij op voorraad hebben.

    In ieder geval wordt de stroom van uw bestellingen pas gedaan op het moment van de voorbereiding van uw bestelling, en niet eerder!

    Leveringen via onze partner carrier worden uitsluitend gemaakt met een door u gekozen afspraakschema.

    Zo kunt u in alle rust de dag van levering bepalen en bent u beschikbaar bij de ontvangst van uw bestelling.

    Op dit moment leveren we de eilanden niet af. Wij werken aan een snelle verbetering van deze situatie en houden u op de hoogte wanneer Casanoov de mogelijkheid heeft om deze gebieden te leveren.

    Om de voortgang van uw levering te bepalen, geven wij u in uw Casanoov-account, rubriek Mijn Bestellingen, alle details en informatie die wij hebben om de voortgang van de levering te volgen.

    U hoeft alleen maar de bestelling te kiezen en u vindt de status van de levering. En indien nodig, alle tracking links van uw pakketten.

    Wij nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice van onze vervoerder en u uw pakketnummer te geven. U zult in staat zijn om samen met hen de redenen voor dit gebrek aan bezorging te evalueren (link naar DPD, klantenservice).

    Wij nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice van onze vervoerder en u uw pakketnummer te geven. U kunt met hen de redenen voor dit gebrek aan levering en/of leveringsbericht evalueren (link naar DPD, klantenservice).

    Het updaten van informatie over het volgen van links is soms met een zekere vertraging toegankelijk. Wij adviseren u om de volgende dag terug te komen naar de link. Als dit de situatie niet oplost, kunt u contact met ons opnemen via ons after-sales contactformulier, via de rubriek "Ik heb nog een vraag over mijn bestelling".

    In het geval van een weigering voor een beschadigd pakket, ontvangen wij de productretourinformatie van onze partnerdrager. Neem contact met ons op via ons contactformulier onder "Ik heb een probleem met mijn bestelling" en volg het proces van het aanmaken van een after-sales dossier. Zo kunnen wij de situatie volgen en u op de hoogte houden van de gevolgen van het terugsturen van beschadigde pakketten.

    Wij adviseren u om contact met ons op te nemen via ons contactformulier. Tegelijkertijd is het essentieel dat u contact opneemt met onze partnerdrager om uw adres bij te werken en/of aanvullende informatie over uw leveringsadres te geven.

    De leveringsdata worden gekozen tussen u en onze partner carrier, wij adviseren u om snel contact met hem op te nemen om uw mogelijkheden tot het wijzigen van de leveringsdata te evalueren. Om dit te doen, kunt u de tracking link(s) van uw pakket volgen en uw mogelijkheid om de levering te herplannen controleren.

    De leveringsdata worden gekozen tussen u en onze partner carrier, wij adviseren u om snel contact met hem op te nemen om uw mogelijkheden tot het wijzigen van de leveringsdata te evalueren. Om dit te doen, kunt u de tracking link(s) van uw pakket volgen en uw mogelijkheid om de levering te herplannen controleren.

    Wij bieden nu aan om onze leveringen te doen via onze partner DPD. We hebben met onze partner afgesproken om u de beste manier van levering te bieden. Inderdaad, met behulp van de expertise van DPD worden de leveringen uitsluitend gedaan door u een afspraak te boeken die u zelf kiest. Daarom is de keuze van uw mobiele telefoonnummer belangrijk, zodat u meldingen van leveringskeuzes kunt ontvangen en erop kunt reageren.

Annulering - Terugtrekking

Voor al uw verzoeken tot annulering of herroeping van een geplaatste bestelling, raden wij u aan contact met ons op te nemen via het contactformulier.

    In geval van een bestelling met producten die gereserveerd zijn, heeft u de mogelijkheid om via het contactformulier een verzoek tot annulering in te dienen. Zodra de annulering van kracht is, sturen wij u een e-mail ter bevestiging van de annulering. In het geval van een bestelling van producten die op voorraad zijn, is het annuleren van de bestelling niet meer mogelijk tijdens de voorbereiding en verzending van de bestelling. Wij raden u aan contact op te nemen met de klantenservice via het contactformulier om te bepalen wat de beste oplossing is die leidt tot het annuleren van de bestelling a posteriori van de expeditie.

    Casanoov verstrekt u een herroepingsformulier in onze algemene verkoopsvoorwaarden. Ter herinnering, u heeft tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling de tijd om het herroepingsverzoek in te dienen. Alle informatie over de herroepingsprocedure vindt u in onze AV.

    In het geval van een bestelling met producten onder voorbehoud, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier om in te schatten of een wijziging van het leveringsadres mogelijk is. In het geval van een bestelling van producten die op voorraad zijn, is de wijziging van het leveringsadres niet meer mogelijk zodra de voorbereiding en verzending van de bestelling is gestart. U kunt echter wel contact met ons opnemen via het contactformulier om een oplossing voor uw situatie te vinden.

Orde Probleem

Voor al uw vragen over uw bestelling, raden wij u aan contact met ons op te nemen via het contactformulier. Alle onderstaande vragen worden via dit contactformulier behandeld.

    Een hangende betaling kan verschillende oorzaken hebben, maar de meest voorkomende is wanneer u een voorbestelling plaatst op de site.


    Inderdaad, zoals uitgelegd in de vraag "Pre-order, wat betekent dat? "Wij debiteren het bedrag van uw voorbestelling op het moment van de boeking.


    Dit is een soort reservering van het product nog voordat het weer in voorraad is, zodat u er zeker van kunt zijn dat u uw product krijgt zodra het weer beschikbaar is.

    Een ander mogelijk geval: 
    - U heeft de betaling niet afgerond met de gebruikte betaalmethode.
    Het is bijvoorbeeld mogelijk dat u de 3DS-beveiligingscode niet hebt ingevoerd.
    Deze zaak zal snel een geweigerde betaling worden. U wordt per e-mail op de hoogte gebracht. (zie geweigerde betaling) 

    1. Om uw factuur te vinden, moet u eerst inloggen op uw Casanoov-account met uw Casanoov-inloggegevens. Om dit te doen, moet u eerst naar de inlogpagina gaan die zich bovenaan de pagina bevindt met het tekenpictogram
    2. Voer vervolgens uw Casanoov-inloggegevens in (login en wachtwoord).
    3. Eenmaal verbonden met uw account, klikt u rechtsboven op het persoonspictogram (uw account) en komt u op uw accountpagina terecht.
    4. Klik vervolgens op "Mijn bestellingen", al uw bestellingen gedaan bij Casanoov verschijnen, klik op "Details bekijken" van de bestelling waarvoor u de factuur wilt 
    5. Eenmaal in het gedeelte "Mijn bestellingen" klikt u op "Details bekijken" van de bestelling waarvoor u de factuur wilt ontvangen
    6. U komt op deze pagina terecht, u hoeft alleen maar uw factuur te downloaden

     

    Nadat wij de informatie over de bestelling en de betreffende pakketten hebben ontvangen, kunnen wij u de te volgen stappen doorgeven om de betreffende pakketten terug te sturen en u het niet ontvangen product toe te sturen.

    Twee fasen kunnen deze weigering van betaling bevestigen: 

    1. Direct na het afronden van uw bestelling, wordt u doorgestuurd naar een pagina die u op de hoogte stelt van deze weigering: 
    2. In uw e-mailbox wordt automatisch een bericht naar u gestuurd om te bevestigen dat de transactie fout is.

    Dit kan gebeuren in het geval van een pre-order. In overeenstemming met onze toezeggingen nemen we inderdaad geen geld aan totdat de bestelling is voorbereid. Om deze reden vragen wij uw bank bij de voorbereiding om de machtiging tot automatische incasso uit te voeren. 
    In sommige gevallen kan uw bank deze machtiging weigeren (onvoldoende saldo, overschrijding banklimiet, bankweigering, enz.)

    Het is duidelijk dat we de bestelling dan niet kunnen uitvoeren zonder de situatie van uw kant op te lossen.

    In deze gevallen adviseren wij u om : 

    1. Identificeer de redenen voor deze weigering 
    2. Zoek de juiste oplossing om de redenen voor deze weigering op te lossen
    3. Herstart een nieuwe bestelling rekening houdend met deze redenen (3DS-probleem, banklimiet, onvoldoende saldo ...) 

    Het weigeren van een betaling kan verschillende redenen hebben.
    We gaan de meest voorkomende gevallen bespreken en de manieren om ze op te lossen.

     

    Voor creditcards en betaling via Paypal : 

    3DS-systeem : 
    Casanoov beveiligt al zijn transacties via het 3DS-systeem. 
    Dit beveiligingssysteem kan verschillen afhankelijk van uw bankinstelling: verificatiecode die moet worden ingevoerd, bankapplicatie die u een bevestigingsverzoek voor een bepaalde betaling stuurt, enz.


    Hoe het te genezen?
    U moet een bestelling opnieuw starten en het 3DS-proces volgen van uw bank waarnaar we u zullen doorverwijzen.

     

    Internetbetaalplafond  :
    Het is mogelijk dat uw bank uw aankoopplafond op internet beperkt (in de tijd en / of maximaal een transactie). 
    Enkele mogelijke gevallen: 
    U heeft in korte tijd meerdere opeenvolgende aankopen gedaan. Het cumulatieve bedrag overschrijdt uw aankooplimiet.
    De bestelling die u wilt voltooien, overschrijdt uw limiet


    Hoe het te genezen?
    We raden u aan om contact op te nemen met uw bank om de redenen voor de weigering van betaling te bevestigen. 
    Indien nodig kunt u uw bank vragen uw limiet te verhogen of een paar dagen wachten om opnieuw te bestellen.
    Deze limietwijzigingen zijn mogelijk niet onmiddellijk.
    U heeft ook de mogelijkheid om een ​​andere betaalmethode te gebruiken.

     

    Weigering om de transactie van uw bank te honoreren :
    we hebben weinig bewijs om deze zaak te verklaren. 

    Hoe het te genezen?
    We raden u aan om contact op te nemen met uw bank om de redenen voor de weigering van betaling te bevestigen. 
    U kunt ons voor alle doeleinden laten weten, zodat wij onze dienstverlening in de toekomst kunnen verbeteren.

     

    Onvoldoende saldo : 
    wanneer de bestelling is afgerond, vragen we uw bank om te bevestigen dat we het bedrag van uw bestelling kunnen opnemen.
    Een van de gevallen die zich kunnen voordoen, is dat er onvoldoende saldo is bij het plaatsen van de bestelling. In deze gevallen weigert uw bank de machtiging.

    Hoe het te genezen?
    Controleer het geld op de rekening die voor de transactie is gebruikt. 
    Neem indien nodig contact op met uw bank.
    Start de bestelling opnieuw zodra uw bank bevestigt dat uw saldo de bankautorisatie niet opnieuw blokkeert.

    De wettelijke herroepingstermijn is 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Tijdens deze periode heeft u de mogelijkheid om ons uw annuleringsverzoek te sturen via ons contactformulier voor de dienst na verkoop, onder de rubriek "Ik wens te annuleren". U zult het product of de producten moeten kiezen waarvoor u zich wilt terugtrekken. U krijgt een intrekkingsformulier om in te vullen en op te sturen. Dit is beschikbaar via deze downloadlink. De herroeping is onderworpen aan voorwaarden die u kunt vinden in onze AV > Herroepingsrechten. We raden u ten zeerste aan om ze nog eens te lezen!

    De uitwisseling van producten is momenteel niet mogelijk. U kunt, als u zich nog binnen de wettelijke herroepingstermijn bevindt, een verzoek in die zin aan ons richten. U kunt altijd contact met ons opnemen via het after-sales contactformulier.

    Neem snel contact op via het after-sales contactformulier. Volg de stappen door de sectie "Ik heb een probleem met mijn bestelling" te selecteren en het probleem te beschrijven. Wij zullen u begeleiden bij het oplossen van uw probleem.

    Mis je een pakketje? U kunt eerst controleren of u alle bij uw bestelling inbegrepen pakketten heeft ontvangen door in te loggen op uw account, in mijn bestelgegevens. U heeft dus de mogelijkheid om te controleren of alle pakketten al dan niet bij u zijn afgeleverd. Als een van de pakketten u niet heeft bereikt, met een abnormaal lange levertijd, neem dan contact met ons op via het after-sales contactformulier. Missen er onderdelen uit uw pakket? Neem contact met ons op via het contactformulier na verkoop, met vermelding van de ontbrekende onderdelen en hun codering (maak een volledige inventaris van de onderdelen in uw pakketten en vergelijk deze met de onderdelen die in de montagehandleiding worden aangekondigd). Afhankelijk van de ontbrekende elementen vinden we samen een oplossing zodat u met een gerust hart uw spullen kunt samenstellen!

    Neem contact met ons op via het contactformulier, rubriek "mijn product werkt niet", "mijn product werkt niet meer" of "ik krijg mijn product niet aan de praat", afhankelijk van de situatie. Wij zullen de uit te voeren acties vaststellen om een oplossing te vinden voor het ondervonden probleem.

    Neem contact met ons op Neem contact met ons op via het contactformulier, onder "mijn product werkt niet meer", afhankelijk van de situatie. We zullen vaststellen welke acties moeten worden ondernomen om een oplossing te vinden voor het probleem dat zich voordoet.

Beeld nieuwsbrief
Welkom in Casanoov!
Volg ons nieuws!

Schrijf je in op de nieuwsbrief om tips en trucs te krijgen!

Levering
3/6 dagen

Beveiligde
betalingen

Gratis
verzendkosten

Veilige levering
(Covid-19)

Beveiligde betaling

Visa
Mastercard
Paypal
Ideal
Sofort

Welkom bij Casanoov!
Ontdek een ruime keuze aan kwaliteitsproducten gewijd aan de omgeving van het huis die aan u worden voorgesteld tegen eerlijke prijzen.
U vindt bij ons de beste prijs-kwaliteitverhouding om uw poort, de motorisering van uw ingang of uw aluminium hekken te kiezen. Opengewerkte poorten, massieve poorten, halfopengewerkte poorten, draaipoorten of schuifpoorten, in breedtes van 3 meter tot 4 meter: wij hebben verschillende modellen voor u ontworpen, die veiligheid en esthetiek combineren. Om uw keuze te vergemakkelijken, beschikt u over alle technische informatie, maar ook over beeldmateriaal in de situatie. Blader door ons aanbod en kies de afmetingen en patronen die bij u passen! Wij bieden u ook alle nodige accessoires.
Bij Casanoov is alles gemaakt om u tevreden te stellen. Naast een voordelig kwaliteitsproduct hebben wij gedacht aan uw comfort tijdens de montage van uw producten: snel en eenvoudig met volledige montagehandleiding.
Betalingen zijn beveiligd en levering op afspraak wordt aangeboden. Veel plezier en goed winkelen!

Cookie melding

Door uw navigatie voort te zetten, accepteert u het gebruik van cookies voor het personaliseren van content/reclame en het analyseren van het verkeer. U kunt het gebruik van cookies uitschakelen door de instellingen van uw browser te wijzigen. Zie onze privacybeleid.